× بعضیِــــــآ×

ﺑﻌﻀﯿـــﺎ ﺍﯾﺴﺘـــَﮏ ﻫــــﻢ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﻣﯿﺨــــﻮﺭﻥ ﺑﻌــــﺪ
ﻫِـــﮯ ﭘُﺴــــﺖ ﻭِﻝ ﻣﯿـــــﺪﻥ :
ﺑــــﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿـــﻪ ﺍﯾـــﻦ،ﺑــــﻪ
ﺳﻼﻣﺘﯿــــﻪ ﺍﻭﻥ ...
ﺑﺒﯿــــﻦ ﻣﻨــــﻮ
ﺗﻮ ﻓﻌـــــﻼ ﺑﮕــــﻮ ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻥ ﻟﺒــــﺎﺕ ﻏﻨﭽـــــﻪ
بــــﻪ✘❂

هــــــــــHeHـــــــــه



نظرات شما عزیزان:

manimah
ساعت18:45---17 شهريور 1394
ووویییییییی چه خوشگل کردی اینجاهاروووو
چه نایسهههههه
خخخ
سلااااااامم من اومدم دلم برات یه ذره شدهه خواهری یه وقتیو بگو قبل مدرسه ها ببینمت تو چت چون بعدش دیگه کلن چت نمیام ولی وبم هس دلم برات یه ذره شده دوستت دارم اجی
پاسخ:من همیشه هستم خخخخخ متوین بیای ببینیم فداتم جیگر


Fat.eme
ساعت20:45---15 شهريور 1394
وب قشنگی داری عزیز دلم :/

این روی مهربونمه
پاسخ:خخخخخ همیشه همین باشی خوبه که فادی جونم:*ممنونم عسل


Milad
ساعت12:55---15 شهريور 1394
وبلاگت عالییییییییییییییییییییه مثل خودت طلاست پاسخ:خخخخخخخ اعتماد ب سقفی باوا بازم ممنون از نظرت خخخخخخخ ((:

زهــرا
ساعت0:30---11 شهريور 1394
slm eshqam delam barat tang shode
Bo00000ooo0s
پاسخ:فدای ابجییییییم منم دلم تنگته جیگربوس ماچ تففف


mαhdïψεh
ساعت18:37---8 شهريور 1394
نگار نگار نگار :| سلام
پاسخ:خخخخ سلام سلام سلام |:مهدیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 5 شهريور 1394|15:49 | ηєgαя |